fredag den 30. november 2007

En gang imellem ville det være rart at kunne spole tilbage



30. nov 2007 09:27, Bisous

Jeg kom her til morgen til at tænke på engang hvor jeg ganske urimeligt fik svinet en stakkels mand fra Jyllandsposten til...

Det var for et par år siden, hvor aviserne lå i abonnentskrig. Det medførte at vi dagligt blev ringet op af ekstremt insisterende telefonsælgere, der havde meget meget svært ved at forstå ordene "Nej tak".
Det tog til, og tilsidst var vi oppe på 3 opkald pr dag - og så er det man begynder at få en smule anstrengt forhold til de der opkaldsfætre
.


En søndag kl 10 ringede telefonen. Jeg tog den, og hørte følgende i røret: "ja godmorgen, du taler med Jørgen fra Jyllandsposten og..."
Og der må jeg indrømme jeg så rødt. At blive vækket kl 10 af en telemarketingsfyr var bare dråben der fik bægeret til at flyde over.


Jeg afbrød ham: "nu må i simpelthen holde op. Hvad fa... er det ved svaret nej i ikke forstår? Jeg gider ikke læse jeres lattelige tørvetriller avis! Jeg syntes den er kedelig, grim, uinspireret og uvedkommende... Og det fortalte jeg også din kollega der ringede i går!"


Jyllandspost Jørgen: "jamen jeg ringede bare for at fortælle dig at du har vundet en cykel..."


Mig:"Øh kanon... skal jeg bare komme og hente den?"
Det var lidt synd for Jørgen.. men det var en superflot Cannondale Mountainbike i hot pink. Solgte den til en kollega for 3.500 kr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar