onsdag den 28. november 2007

Frække kollegaer



28. nov 2007 12:03, Bisous

Jeg er nu endelig blevet feberfri, og er derfor taget på arbejde. Postkassen flyder en smule, da jeg kun har taget mig af det allermest nødvendige mens jeg har været hjemme, og der er en del ting jeg er bagud med... så jeg ved jo det her bliver en laaaang dag.
Og så får man en mail fra en svensk kollega: kan du ikke lige finde en præsentation til mig om hvad firmaet kan...
Mig: øøøøh, definér dine behov lidt nærmere
Svensker: kan du ikke finde 1 side om alle vores løsninger... og sende den til mig. Jeg er blevet spurgt af den kundeansvarlige om jeg ikke kan finde sådan en, da han har for travlt (læs er for vigtig)
Mig: har du så fundet en?
Svensker: nej det har jeg for travlt til....
Mig: Imodsætning til mig?
Hvad er meningen? en gang imellem ville det være rart at sidde lidt nærmere sine kollegaer... så man kan slå dem når de bliver for flabede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar