mandag den 26. november 2007

Hygiejnebind



26. nov 2007 09:24, Bisous
Ha ha der skræmte jeg nok alle mændene væk :0)
Der er nogen ting jeg foretrækker er diskrete, og en af dem er altså hygiejneprodukter...
Og i mange år virkede det som om at producenterne var enige: produkterne blev mindre, tyndere og pakket ind i individulle pakker, så man kunne nøjes med at medbringe det man skulle bruge, fremfor at slæbe hele økonomipakken med i skuldertaksen.


Men her på det sidste har det simpelthen slået klik for de store producenter.


De har ændret indpakningen fra at være enkel og diskret til at være skrigende og farverig. For det skulle åbenbart være et statement om hvilken type person jeg er... er jeg til jungleprint eller pink striber?
Det var slemt nok da man i USA begyndte at tilsætte duft. Ligepludselig lugtede ens taske af violer...
Det næste bliver vel at der bliver indbygget en lille chip i pakken, så hver gang man åbner den begynder den at spille "The woman in Red" eller "The bitch is Back"!


Jeg vil tilbage til basics: lille diskret pakke. Uden lyd, duft eller farver.
Men det er vel for meget at bede om? Det siger måske endnu mere om mig end valget af striber eller prikker: jeg er nok sådan en der drikker økologisk mælk, bekymrer  mig om miljøet og mener at man godt må sige nej til plagende børn...
Og ja, det passer jo meget godt ;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar