tirsdag den 7. august 2007

Pyjamasfest


7. aug 2007 12:20, Bisous
Da jeg var lille holdt jeg meget af at sove hos mine veninder, eller have dem sovende hos os... Det var altid spændende, hvad der blev serveret til aftensmad, vi fik lov til at være længe oppe og vi kunne ligge og fnise hele natten. Det var faktisk en tradition som holdt langt op i voksenrækkerne. Selv da vi allesammen var flyttet hjemmefra, så sov vi tit sammen efter en tur i byen eller efter en hygge TV aften.. og det var stadig spændende hvad der blev serveret til aftensmad (mere fordi vi ikke kunne lave mad) og vi lå stadig og fnisede hele natten.

Når jeg tænker efter, så var det faktisk først da vi alle fik samboende kærester, at pyjamasfesterne sluttede. Men hyggen er genopstået et par gange: Jeg inviterede alle mine veninder til 6511 minutters sex (så lang tid tager det faktisk at se samtlige episoder af Sex & The City) sidste år. Min dejlige mand flygtede, sød som han er, ud af huset fredag aften og så myldrede det ind med tøser. Vi fik os sat til rette med cosmo'er og snolder og så gik vi i gang med Carrie og co... men når der er så mange tøser samlet i et rum, og med coctails, så er det jo begrænset hvor meget opmærksomhed TV'et får. Der blev hønset massivt igennem!  Der var et par af pigerne der blev og sov, ja de endte faktisk med at blive til søndag fordi vi bare hyggede så meget. Min eneste ene fortrak ud i sit redskabskur, tror der var for meget tøse fnidder idenfor.

Og jeg har netop haft endnu en af de weekender. Min dejlige veninde bor desværre i udlandet, med mand og to børn, så det er alt for sjældent at vi ses til tøseri. Men i denne weekend var hun stukket af fra forpligtigelserne derhjemme og var hos os fra fredag til mandag. SKØNT! Vi har spist god mad, drukket fantastisk champagne, shoppet, nydt solen og snakkket til langt ud på natten. Vi har fået ansigtsbehandling, spist brownies, cyklet, gået tur på havnen og grinet så tårerne har trillet. Og så sluttede weekenden med en fantastisk  Norah Jones koncert med støtte fra M. Ward. Mere perfekt kan en weekend ikke være! Så kære J. 1000 tak for denne gang, savner dig allerede voldsomt meget, og glæder mig vildt til at se dig igen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar