torsdag den 9. august 2007

De ting han siger...



9. aug 2007 09:14, Bisous
Lad mig starte med at slå fast at jeg er gift med verdens bedste mand. Ærgeligt for jer andre tøser, i må nøjes med den næst bedste, ha ha.
Men som andre mænd så sker der altså en korslutning i ny og næ imellem hans hjerne og talecenter!
Vi sad foreksempel og nød en lille kl. 17 pastiche i sydfrankrig. Cikaderne larmede med den sædvanlige cikadeballade, vinden blæste varmt og middelhavet glimtede smukt i udsigten. Alt i alt totalt perfekt og romantisk. Vi sidder og taler om løst og fast, og lige pludseligt udbryder min elskede: halvdelen af dit liv er jo gået...

Vi lader den lige stå et øjeblik.

Way to kill the mood! Hvad fanden bilder han sig ind? Jeg er 34... regner klart med at blive 120... Men under alle omstændigheder så kan han tydeligvist ikke regne og kender ikke statistikken! Sorry baby men du tjekker statistisk ud før mig... og husk lige du er 3 år ældre end mig.. du har et stort forspring!

Eller hvad med den dag jeg havde brugt hele dagen på at lave en overodenlig fantastisk kartoffel/porresuppe, med ristet bacon, purløg etc. Han sætter sig ned, spiser to portioner og spørger hvad vi skal have bagefter... da jeg forklarer at det her egenligt var aftensmaden kigger han undrende på mig og siger så: jamen suppe er da ikke mad!

Vi lader den lige stå et øjeblik.

Jeg havde brugt timer på den s.... suppe. Jeg havde skrællet kartofler med mine egne små kartoffelskrælsallergiske hænder... og så er det ikke mad?

Men det bliver værre endnu!

Vi sad i sofaen en tidlig aften, og lad mig sige det lige ud, jeg kedede mig. Min eneste ene sad og så Discovery Channel (gid fanden havde den TV kanal) og jeg havde en smule Harry Potter blues, så jeg begyndte at kysse lidt på ham og putte mig meeeeget kærligt ind til ham. Og hvad siger manden så? "Skat vent lige, programmet slutter om et kvarter!"

Vi lader den lige stå et øjeblik.

Way to kill the mood! Skal jeg virkelig finde mig i at blive afvist til fordel for The Worlds Biggest Tractor? Sikke et budskab at få: du er dejlig, men lige nu er en stor bil med brede dæk altså mere sexet!
Hvordan konkurrerer man med en maskine? skal man smøre sig ind i motorolie og håbe på det bedste?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar