lørdag den 4. august 2007

Du danske efterår jeg elsker dig!


4. sep 2007 08:21, Bisous
Og der er faktisk overhovedet ingen ironi i min stemme! Kom ud af huset i morges og der var så den der helt specielle luft som kun findes om efteråret. Kølig uden at være for kold og med en ganske særlig lugt at muld og skov. Solen skinner og duggen glimter i spindelvævene. De første blade er begyndt at blive gule i spidserne og himlen har den der helt specielle knaldblå farve. Fantastisk! Jeg bliver helt høj. Vi valgt jo at blive gift i oktober, dels fordi min elskede friede i april, og vi havde ikke lyst til at vente 1 år med at blive gift, men også fordi mine forældres bryllupsdag faldt på en lørdag, og de har det ægteskab vi gerne vil have.
At planlægge bryllup i oktober er faktisk ret dejligt - vi behøvede nemlig ikke at tænke på om vi mon kunne være uden for. Vi gik ud fra at det kunne vi ikke, og så planlagde vi dagen efter det.
Vores bryllupsdag endte så med at være en af de dage hvor Danmark bare ikke kan være skønnere: høj sol, knaldblå himmel, køligt og ingen regn. Vi fik taget billederne uden for kirken og der er flere der har kommenteret at man altså ikke kan se det er oktober og ikke august...

Så nu gælder det bare om at nyde de her solskinsdage og lade op til november, december, januar, februar og marts... Ved nærmere efter tanke kan det godt være vi bare skal spare sammen til en tur ned til sydfrankrig i januar! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar