tirsdag den 11. december 2007

Julegaver


11. dec 2007 08:44, Bisous

Her er så det indlæg som mine venider kommer til at hade mig for... JEG ER FÆRDIG MED AT KØBE JULEGAVER!

Jeg er hvert år fast besluttet på ikke at nærme mig en butik i december måned, og være i overskudsagtig god tid, og hvert år går det galt! Ofte er det uforskyldt, som da jeg var helt færdig, var taget til USA for at fejre jul hos min mor og far, og min bror så ringede: "Søs kan du ikke lige hoppe op og købe en gave til mor og far fra mig?"

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Det eneste der er værre en stormagasiner og byer i Danmark i december, er altså stormagasiner i USA den 24/12! Man bliver væltet af paniske mænd der er alt for sent ude! Og det værste er næsten at der faktisk godt kan være udsolgt af rigtigt mange ting... også i enorme malls i USA!

I år skulle alle gaver have været købt i November. Havde planlagt hyggetur med gravid veninde, hvor vi lige skulle ordne alle gaverne... og så føder hun 5 uger for tidligt! Heldigvis er alt gået godt og både hun og prinsessen har det rigtigt godt, men helt ærligt - det ødelagde fuldstændigt min planlægning ;0)


Heldigvis var min kære mand frisk på en date i fredags, hvor vi spiste frokost, for derefter at raide Lyngby. Det var overstået på 2½ time!

Jeg pakkede alle gaverne ind fredag aften, og nu ligger der bare en fin bunke. I ens papir, så det kommer til at se fint ud under vores designer juletræ :0)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar