onsdag den 26. september 2007

Tilbage på skolebænken


26. sep 2007 09:16, Bisous
Jubiiiiiiiii! Jeg skal starte på MBA. Min kære chef har endeligt fået det igennem, og jeg er blevet udvalgt.
Puuu jeg får helt sommerfugle i maven. 3 års deltidsstudie sammen med krævende fuldtidsjob. Men det bliver så fedt at skulle fylde hovedet med lærdom igen.

Jeg ved jeg kan... men jeg er samtidigt også kvinde nok til at den lille tvivlestemme har runget i mit hovede hele natten - hvorfor i alverden er det at de fleste kvinder (og herunder migselv) er så dygtige til at få sig selv til at føle sig utilstrækkelige?

Jeg er sikker på de fleste mænd ville tænke: fedt, MBA, det var på tide.
Mig? Fedt, MBA, gud ved om jeg kan finde ud af det...
Flot!
Selvfølgelig kan jeg det... Man kan hvad man vil.

Og jeg vil det her!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar