onsdag den 12. september 2007

Free pas


12. sep 2007 09:27, Bisous
I diverse amerikanske film og TV serier bliver der ofte talt om hvem ens "free pas" er. Kort fortalt, så er det den kendte person som, hvis man fik chanchen, man måtte være sammen med, uden at det ville koste en ens parforhold (I venner var Ross' free pas Isabella Rosilini, og han forsøger faktisk at komme til at tale med hende da hun pludseligt står i levende live inde på Central Perk).
Grundlaget i tanken er selvfølgelig at det er fuldstændigt urealistisk at man nogensinde kommer til at stå ansigt til ansigt med vedkommende, og at det derfor ikke er en trussel mod ens faste partner.
Jeg har været igennem mange forskellige free passes. Det startede med Antonio Banderas... suk. Men han blev gift og lidt dejagtig i hovedet så han blev afløst af Johnny Depp (som vidst egenligt også er min mors free pas), efterfulgt af George Clooney, Johnny Depp igen, Matthew Mcconaughey og tilbage på Johnny Depp... Men igår blev han altså slået af tronen: jeg kom til at se en fransk film der hedder NOVO, med en spansk skuespiller i hovedrollen, Eduardo Noriega. Og hvad kan jeg sige andet end OH MY GOD!!!!
Han er bare for lækker... I kan se hvad jeg mener i denne reklame for schweppes... se den til ende, det er absolut det værd!
Så det er mit nye free pas.. hvis jeg nogensinde skulle få chanchen. Hvem er jeres?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar