onsdag den 19. september 2007

Av, version 2



19. sep 2007 08:46, Bisous
Så er den gal igen! Var nede og pine mig selv igår efter arbejde, og nu har jeg opdaget en muskel i min balde, jeg simpelthen ikke anede eksisterede. Det værste er at det er sådan en muskel der gør ondt bare ved at man sidder... surt når jeg nu opholder mig på min absolut ikke flade det meste af dagen.

Nå men det er egenligt ikke dagens historie... Det jeg egenligt vil fortælle er følgende: jeg har nu set noget der er værre end mand klædt i hvidt hvor banditten stak af - lad mig sætte scenen:

Vores fitness center er ikke særligt stort, og det betyder at tingene står ret tæt, så forestil dig et omvendt L. Hvor rygtræningsbænken står på den lille streg i "L"'et, men ud i rummet. På den lange streg står konditionsmaskinerne, 2 løbebånd, 2 Nordic Track og så 2 romaskiner. Det er ikke så tit romaskinerne er i brug, men maskine 1 er næsten ud for afslutningen af rygbænken.

 I går lå jeg på maven med hovedet ud over rygbænken, og lavede rygøvelser. Ved afslutningen af hver bevægelse var mit hoved på niveau med enden af romaskinens bane. Det gik fint de første 20 gange, men så kom der en fyr der skulle bruge maskinen. Han havde købt bukser samme sted som de overvægtige damer, for de var aaaaaalt for små, nærmest lavtaljede.

Han satte sig ned, lænede sig frem og begyndte at ro, samtidigt med at jeg startede 3. sæt rygøvelser, og pludselig var den der... lige i sylten på mig: Danmarks største butt-crack! 8 cm røvrevne lige i hovedet på mig! Helt hvide balder, med en lille smule hår.

Ved nærmere eftertanke er det nok derfor jeg har ondt i dag... Jeg tror simpelthen jeg fik lavet en dum bevægelse i min hastige flugt væk fra røven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar