fredag den 14. september 2007

Av



14. sep 2007 09:25, Bisous
Jeg har ondt i min krop. Over det hele... jeg er sikker på, at hvis nogen fandt på at prikke mig på lilletåen, så gør det også ondt der. Og hvorfor har jeg så ondt i kroppen?

Det har jeg da jeg skulle være super sund og overskudsagtig igår - og tog i fitness.
Hvem er det lige der siger motion er sundt? Samlingen af unge mennesker med kropsdele pakket stramt ind i støttebind i mit center viser jo noget andet!

Nå, men det er nu altid dejligt når jeg først er der, især da mine medmotionister altid er gode for et godt men stille grin.

Der var f.eks:
Gammel dame i pink spandex. Hun er et par og 70 og ynder at indhylde sit legme i et pink kropskondom. Men jeg syntes nu hun er frisk. Godt nok har hun ca. 10 kg vægt på maskinerne, men hun er der!
Hvid mand helt i hvidt. Ca 45 år gammel, iklædt hvid t-shirt, korte hvide løbeshorts, hvide sko og sorte sokker Ja jeg ved godt jeg skrev helt i hvidt, men han er altså meget hvid... hans ben er helt selvlysende. Træner uden underbukser under sine meget korte hvide shorts - og hvordan ved jeg så det? Det gør jeg fordi jeg var så uheldig at stå ved siden af ham da han sad i romaskinen... og der faldt banditten ud! Aaaaaaaaad. 

Samling af gymnasietøser der udtrykker deres individualitet ved at gå i ens tøj, med ens hår og piercinger. Ligger og flyder på gulvet og hønser... uden på noget tidspunkt at lave en mavebøjning. Hvis gulvet er optaget sidder de og hænger på maskinerne.. og sms'er. Er sikker på det eneste sted de har ondt er i tastefingrerne.

Samling af gymnasieknægte der også udtrykker deres individualitet ved at iklæde sig ens tøj, ens hår og piercinger. Står og brøler ved frivægtene, i håb om at tiltrække sig opmærksomhed fra tøserne på gulvet.

Gruppen af overvægtige kvinder der alle har købt deres gamachebukser 2 numre for små, i håb om hurtigt at kunne passe dem... men hvor man kan nyde et sandt månelandskab af appelsinhudsbuler og udhængsdelle over buksekanten.

Vi har ikke nogle bodybuildere tilbage da Anti-doping Danmark lige har været på besøg. Lidt ærgeligt for der er jo et eller andet ved store muller.

Med alle de mennesker at se på, så burde jeg jo kunne tage mig sammen og komme derop noget oftere - og så ville jeg nok ikke have så ondt over det hele!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar