mandag den 24. september 2007

Minus 1,1 kg



24. sep 2007 10:08, Bisous
Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så røg der lige 1.1 kg siden sidste mandag... hvor der var røget 1 kg... Who new? Den bedste måde at tabe sig er åbenbart at spise fornuftigt og træne 3 gange om ugen.. Og her gik jeg og troede at Vægt Vogterne/ De Danske Vægt Konsulenter/ Nupo/ Slimfast og hvad det ellers hedder var løsningen.
Der kan man bare se. Har også fået en ny muskel. En rigtig flot en på ydersiden af låret.
Kan godt blive lidt ærgerlig når jeg tænker på alle de gange jeg har taget den "nemme" løsning med en ekstrem diæt. Jeg siger "nemme" i situationstegn da der godtnok ikke er noget nemt ved at spise 600 gr grøntsager om dagen, som DDV foreskriver. Jeg  tabte mig 30 kg med DDV men udviklede en komplet grøntsagslede så jeg tog 35 kg på.
Vægtvogterne var faktisk OK når man først har lært pointsystemet... og man må spise frugt og porrer. DDV er alt for restriktive med deres forbudte grøntsager. Talte med min læge om det, og som hun sagde: det er altså noget sludder! Majs er ikke godt at spise meget af, men porrer, løg og rosenkål skal du bare spise løs af.
Er gået 2 størrelser ned i bukser... mine BH-skåle er ved at blive for store og allerbedst: jeg har ikke ondt i ryggen mere.
Så jeg bliver nødt til at proklamere: jeg elsker at træne! Sådan har jeg aldrig haft det før i mit liv. Jeg nyder også konditionstræningen (nej OK, nyder er et for stærkt ord, men jeg er så glad når det er overstået!) og jeg bliver restløs hvis jeg ikke kommer op på løbebåndet. 
Hvad er der sket med mig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar