tirsdag den 11. september 2007

Hvis jeg vandt 10 millioner idag...



11. sep 2007 09:30, Bisous
Sang Thomas Buttenschøn på sin debutplade, og det er faktisk en tanke vi godt kan lide at lege med derhjemme. Og på en dag hvor man kan læse om en pensioneret enkemand i USA der har vundet 1,3 Mia kr i Lotto så sætter det altså endnu mere gang i mine drømme!
Så hvis jeg vandt 10 millioner idag ville jeg
1. Give 1 million til AIDS fondet
2. Give 1 million til Familier til kræftramte børn
3. Give 1 million til hver af mine brødre og min svoger
4. Give 1 million til mine forældre så min far kunne trække sig tilbage
5. Betale al vores gæld ud
6. Bruge de sidste 500.000 på en fed ferie...
Og så ville de faktisk være væk... Ikke så svært at bruge 10 millioner vel?
Men jeg mener stadig min liste er bedre en de folk der altid vinder de store gevinster... Når de bliver spurgt om hvad pengene skal bruges til så er det altid: Jow Gurli skal ha' en ny cykel og et par gummistøvler, og a' ska ha' en ny brugt bil... og så skal vi holde sølvbryllup i Forsamlingshuset... come on!!! Lev dog livet og køb en ny bil. Invitér familien på Dragsholm slot og hold sølvbrylluppet der. Hvorfor er det at folk altid vil puge sammen? Man kan jo ikke tage pengene med sig, og er det ikke bedre at få oplevelserne sammen med familien mens man er i live, istedet for at spare sammen til arvingerne?
Jeg tilslutter min nu min kære fars motto: vi tager en taxa og lader arvingerne gå! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar