torsdag den 17. januar 2008

Når tiden flyver som aldrig før


17. jan 2008 12:23, Bisous

Hvis man kigger nøje efter når vand løber ned i et afløb, så vil man opdage at vandets hastighed øges i takt med hvor tæt det er på enden (hullet).
Det gik op for mig igår at det samme gælder tiden...


Det gik op for mig at det til april er 5 år siden jeg blev kærester med min elskede... og det føltes som om det var igår!


Vi har oplevet en masse, det meste godt, men også noget modgang, men det har aldrig været kedeligt.


På de 5 år har vi været i Frankrig 11 gange, 3 gange i Holland, 2 gange i USA og 2 gange i UK.
Vi er blevet gift, vi har købt hus, min elskede er startet på et nyt job og jeg er startet på en uddannelse.
Vi har været til 3 bryllupper (ud over vores eget), set 8 børn blive døbt (desværre ikke nogle af vores egne) og til 3 begravelser.


Min elskede har været alvorligt syg 4 ud af de 5 år, selvom det sidste 1½ år har været en kraftig forbedring hver gang han har været på hospitalet til kontrol.  


5 år er 260 uger - jeg læser en bog i gennemsnit hver anden uge, så det er 130 bøger...
Vi drikker en liter mælk om ugen, så det er 260 liter mælk...
Vi har købt bil 3 gange, sofa en gang og malet vores hjem 4 gange.


Vi har været til koncert med store navne 6 gange, i operaen 3 gange og i biografen over 80 gange.


Jeg tør slet ikke tænke på hvor mange flasker champagne der er blevet drukket.


Vi har grinet, danset og grædt.


Vi har kysset - rigtigt meget!


Men det skægge er at det stadig bare føles som om vi så hinanden for første gang igår.
Så enten er det fordi at tiden faktisk løber hurtigere jo nærmere man kommer til enden, eller også er det fordi at han er den rigtige... Og romantikeren i mig byder mig at tro på det sidste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar