fredag den 4. januar 2008

Er det bare mig...


4. jan 2008 08:35, Bisous

eller er Barack Obama begyndt at lyde som Martin Luther King?
Jeg hørte hans "det første primærvalg sejrstale" her til morgen, og han har altså tillagt sig den der lidt rystende stemme, med en lille bitte smule sydstat - mærkeligt når man kommer fra Illinois.
Men selvfølgelig, Dr King er jo blevet stueren, og har opnået en kult status, så hvis jeg skulle være ung med de unge så havde jeg nok gjort det samme (det ville vel svare til at Anders F. begyndte at lyde som Che Guevara)
Ud over det er han for lækker - og det bliver spændende at se om  Oprah Winfrey er så magtfuld som hun bliver beskyldt for at være af diverse Bogforlag og kvægavlerforeninger - for hun er virkeligt kommet i Barack kampagne mode...
Så lad os se om hun evner at influere nok af Middle America til at stemme på en sort mand med et arabisk navn. Jeg var lidt overrasket over hendes kandidat valg -  men hun er åbenbart mere sort end hun er kvinde...
Og så er der Huckabee - det kan godt være folk i Europa tror Bush er konservativ, men det er intet imod Huckabee! Og så er han charmerende, farlig kombination. Han er endnu mere imod abort, homoseksualitet og andet skidteras end George W. så interessant valg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar