tirsdag den 30. oktober 2007

Om at glæde sig til jul




30. okt 2007 17:04, Bisous
det er jo ikke til at komme uden om at julen står for døren... og jeg glæder mig som et lille barn!
Jeg elsker jul. Jeg elsker at pynte op* og hygge om folk omkring mig. Jeg elsker at give gaver. Jeg elsker at der kommer lys på husene og træerne, så den mørke tid lige pludseligt ikke er så mørk igen.

Jeg glæder mig meget til julen i år. Dels fordi jeg skal holde juleaften og endeligt får testet om kalkunen kan være i min XL ovn (det kneb meget i den gamle), dels fordi mine forældre kommer hjem til DK og holder jul med os.
Jeg ved godt jeg er et voksent menneske, men derfor er det altså hårdt alligevel at ens forældre bor på den anden side af jorden. Jeg kunne rigtigt godt tænke mig bare at kunne tage hen til min mor og drikke en kop kaffe... bare en gang imellem!
Eller sætte mig ned, ansigt til ansigt, med min far og tale lidt om job, karrierevalg og få nogle råd af verdens klogeste mand.
Eller bare en gang imellem kunne invitere dem til middag og så spille canasta til langt ud på natten.
Men nu kommer de heldigvis snart forbi, så vi kan hygge og spille canasta og tale sammen.
Så jeg glæder mig i denne tid...



*Ingen nisser! Hader nisser. Små perverse mænd med skæg.. uff! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar