mandag den 29. oktober 2007

Migræne


29. okt 2007 13:42, Bisous

er bare træls... den har været gal siden torsdag... og rockmusical på Nørrebroteater med stroboskoplys hjalp ikke! Selvom showet var super fedt, og Anders Bertelsen var fantastisk som Hedwig!
Var hjemløs i to timer mens rengøringen var der i lørdags.. og jeg ville bare gerne ligge i et mørkt rum og have ondt af mig selv (og det er faktisk ret svært at have ondt af sig selv når man har rengøring... og verdens bedste mand der kørte en pæn tur så vi kunne se på efterårsfarver mens der blev gjort rent!)


Søndag var OK, og jeg kom op og træne... Men nu har den meldt sig igen. Med synsforstyrrelser, kvalme og svimmelhed. Fantastisk!


Måske jeg en dag skulle prøve at se på Picasso's billeder mens jeg har migræne... vedholdende rygter påstår jo at de blev malet mens han havde anfald... så måske hans kubistiske kvinder kommer til at ligne rigtige mennesker?
ØV JEG GIDER IKKE MERE!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar