tirsdag den 19. februar 2008

Forår


19. feb 2008 08:21, Bisous

Alle der kender mig ved jeg går i hi i vinteren. Når jeg så ligger der og huler ud, så fantaserer jeg om forårets snarlige kommen...
Men sådan en dag som idag, hvor foråret er i gang (jo det er!) så bander jeg det langt væk, for der er liiiiige en følge af foråret som jeg i min naivitet altid glemmer: POLLEN
Mine øjne gør så ondt og min næse løber - FORÅR, JUHU.
Men det bedste er selvfølgelig at det ikke kun er forårspollen jeg er allergisk overfor, men sommer og efterår...
JEG GLÆDER MIG TIL VINTER (Nej jeg gør ej... jo jeg gør, lidt... Nej der er mørkt og så går jeg i hi...)


Den onde cirkel, måske jeg bare skal finde ud af hvor i verden solen skinner og jeg ikke nyser. Troede det var Hawaii da mange allergikere har det godt der, men nej jeg er selvfølgelig allergisk overfor Hibiscusblomsten... SUK!
Bare min mor havde ammet mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar