torsdag den 14. februar 2008

Planlægning


14. feb 2008 08:04, Bisous

Jeg har en stor kalender, som jeg er meget meget glad for. Hver side er lidt over A5 størelse og 1 uge fylder 2 sider. Min kalender er ofte blevet hånet (den er stor), men jeg elsker den. Og jeg har brug for den!
Jeg fandt fx ud af jeg manglede at afholde 9 ferie dage (første gang det nogen sinde er sket for mig) og jeg fik dem fluks lagt i kalenderen. Jeg lagde dem så det gav mig et par dage op til hver afleveringsfrist for mine opgaver.
Skulle dog tage hensyn til at jeg gerne vil holde en weekend fri i starten af marts, da min kære veninde kommer hjem til Danmark på besøg, uden børn, og det skal f..... fejres!
I går kom der så en mail: 2 dages marketingsmøde i Oslo... og det var selvfølgelig 2 af de 4 dage jeg havde lagt op til min økonomiopgave, suk.
Jeg bladrede lidt rundt i kalenderen, fandt to nye dage, og skrev dem ind.
Så ringede min chef: 2 dages workshop i Stockholm i næste uge...
Godt så, jeg shuffler videre...
Det eneste jeg ved med sikkerhed er følgende: jeg skal aflevere opgave den 3. marts og den 10 marts. 1 dag er der en kær kollega der går på pension, så der skal jeg på kontoret. 4 dage skal jeg dulle rundt i skandinaviske hovedstæder. Der er 11 dage til den 3. marts, og jeg skal meget gerne holde 4 dage fri inden, i samme periode hvor der er 2 dage i Stolcholm og 1 pension...
Det er derfor jeg er så glad for min kalender! hvis den var mindre så ville alle aftalerne se så voldsomme ud :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar