onsdag den 13. februar 2008

Om at drømme om Appelsinfromage


13. feb 2008 11:06, Bisous

Tænke jeg ville lave et blødt og fluffy indlæg idag da det jo ikke skal være politik det hele.
Vi har et flip med appelsiner derhjemme, da de er vildt gode lige nu.
Der ryger 2 net om ugen, plus det løse. I forgårs lå jeg med hovedet i skødet på min elskede, og han sad og strøg mig over håret, og pludseligt blev min næse fyldt med duften af appelsinfromage.
Jeg er sådan en der har meget stærke associationer med dufte, så den bevægede sig hurtigt væk fra appelsinfromage til min mor (der laver de bedste fromager i verden) - i guder hvor jeg savner min mor.
Jeg ville sådan ønske jeg bare lige kunne sætte mig ind i min bil og køre over til hende og bruge en eftermiddag på at sidde og grine sammen!
Men selvom vores kære politikere (sorry) har brobyggerfeber, så kommer der jo nok til at gå rigtigt lang tid inden man kan køre til USA herfra!
Så da der ikke er en chance for at min mor lige kommer forbi og laver appelsinfromage til mig, så har jeg googlet mig til en opskrift der skal testes.. og mens jeg er ved det: hvad er forskellen på en fromage og en buding?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar