fredag den 8. februar 2008

Så er den i vinkel!


8. feb 2008 13:00, Bisous

Yes har fået afleveret opgaven - så nu er jeg klar til at lave den næste. Vi gik i biografen i går for at fejre, så Charlie Wilson's War, og jeg syntes faktisk den er rigtigt rigtigt god. Jeg ved godt de ignorerer at CIA bla. oplærte Osama i brug af våben, men det er egenligt ikke særligt relevant for historien. De nævner at galningene står uden for Kandahar, og det er vel nok reference til Taleban, når det nu ikke er en film om Taleban?
Phillip Seymour Hoffman stjæler totalt den film. Den mand er simpelthen en genial skuespiller. Den eneste grund til han ikke er lead i flere film er at han er for grim. Men jeg vil ærligt talt hellere sidde og se på en genial, upæn mand som ham, fremfor en talentløs pretty boy som Tom Cruise!
Inden filmen var vi på Wagamama, og der har jeg aldrig været før, men nørj hvor er det god mad! Nu er jeg jo glad for mad med mange grøntsager, og jeg elsker grøn te, så kombinationen af stirfry med grøn te til er lige mig. Den er indrettet vildt fedt, i en cool lounge stil, og betjeningen er faktisk god når man tænker på at det er lidt et fastfood concept.
Deres chokolade kage med wasabi er himmelsk. Næste gang tror jeg bare jeg skal have en skål dampede edame bønner og så en dessert... mmmmmmm chokolade.
En fantastisk dejlig aften, som vi sluttede af med at trille hjem via Strandvejen, så vi havde god tid til at tale sammen - og igen kan jeg kun konstantere at jeg elsker min mand, og jeg finder ham så uendeligt interessant at tale med :0)
Så fredags humøret er helt i top (også selv om jeg skal skrive opgave hele weekenden), jeg har idag en bluse på jeg ikke har kunnet passe i 3 år og iaften er det X-Factor og Thomas Blachmann på TV.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar