fredag den 7. marts 2008

Oslo flyveren

Huhej hvor jeg har travlt for tiden (hvilket den larmende tavshed herinde jo er et bevis på) men nu er jeg ved at næsen ovenvande igen.
Jeg skulle med 17.20 flyet fra Oslo igår, og da vi sad der, godt presset sammen, så var der en ting der slog mig: hvis du tager 17.20 fra Stockholm, München, Heathrow, Stuttgart og Paris, ja så er 99% af passagerne fortravlede forretningsfolk i jakkesætsagtiguniform... men fra Oslo så er der nærmere tale om 20% habitter og 80% Fjeldræven! Der kom simpelthen så mange mennesker op i det fly med naturligt hår og vandresandaler... WTF?
Jeg forstår da godt at folk ser sådan ud når de skal til Norge... vores kontor lukker f.eks vildt tidligt om fredagen fordi mine kollegaer skal "på fjeldet" men på vej væk fra Norge? Hvem tager på vandre tur i Danmark i Marts måned?
På vej til Oslo var der tydeligvis lige kommet en flyver fra Thailand for der myldrede det med meget solbrændte nordmænd med flyver hår og solsandaler samt en orkidé i hånden... fedt outfit nær der er -6 i Oslo og det sner - de må da få våde sokker!
Ellers kan jeg da kun berette at Oslo er en pæn by, og der var ret meget gang i byen for en onsdag aften - men vi blev også fortalt at der var en eller anden convention i byen så alle hotellerne var fyldte.
Nu er jeg så hjemme igen, og har kun 3 dage til at få lavet min økonomiopgave færdig, så jeg må hellere se at få fingeren ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar