fredag den 28. marts 2008

Jeppe Kofoed

Jeg er lidt ambivalent omkring den kære Jeppe Kofoed... på den ene side har manden jo ikke gjort noget ulovligt, han har bare udvidst dårlig dømmekraft, men på den anden side så finder jeg hans handling moralsk forkastelig. Godt nok var hun ikke i hans varetægt, men han er jo en autoritetsfigur eller måske mere et idol for hende.
Jeg kan lige se det for mig:
15-årig pige med bøjle på tænderne og blå eyeliner: "ih altså Jeppe, jeg syntes bare du er så dygtig og klog... Kender du Martin fra X-factor?"
Jeppe "jeg tænder mest på små piger" Kofoed: "tak, ja jeg kender Martin, vil du med op mit værelse og få hans telefonnummer?"
Kom nu ind i kampen! En 34 årig har intet til fælles med 15-årig!
Men det er ikke ulovligt.
Jeg syntes egenligt det værste er at DSU ringer til hendes forældre og fortæller hvad der er sket... Der er en samtale alle unge piger fædre glæder sig at modtage... "Kan du ikke lige komme og hente din datter? Hun har lige været i seng med en folketingspolitikker på 34...."
FLOT.
Mest bekymrende var nu kommentaren fra min chef's datters folkeskolelærer: "jeg kan ikke se hvad problemet er..." Se det skulle en voksen mand med ansvar for mine døtre ikke ytre i nærheden af mig!
Rimeligt upassende! Hvad sker der i sådan nogle mænds hoveder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar