fredag den 14. marts 2008

Tak for sidst

Jeg har jo et dejligt udadvendt job, med kontakter rundt i hele vores danske, nordiske, europæiske og amerikanske organisation. Det er en af de ting jeg sætter alle mest pris på ved mit job, da jeg rigtigt godt kan lide at møde nye mennesker.
Og hvorfor nu denne indledning? jo den er nødvendig for at få sat følgende historie fra i går i perspektiv:
Jeg havde spist frokost med en af dem jeg læser sammen med, og vi stod og hyggesnakkede ude ved trappen uden for kantinen. Ovenpå kantinen er der primært store salgsafdellinger...
Vi står og snakker... en ret så pæn fyr kommer ned af trappen (who am I kidding? Han er r.. lækker) han ser mig, smiler stort og siger: hej søde, tak for sidst.
Min MBA ven kigger lidt undrende på mig, jeg snakker videre. En noget ældre, men ganske pæn mand kommer ned af trappen, smiler stort og siger: hej du, tak for igår.
Jeg kan se min ven undrer sig mere og mere. Flere minutter går, og stort set alle de mænd der kommer ned af trappen giver udtryk for at det var hyggeligt, rart, dejligt sidst...
Min MBA ven (der sidder i vores SKAT afdeling) kigger på mig, og siger så: hvad præcis er det egenligt du laver? hvad står der i din job beskrivelse?
Og jeg får forklaret at jeg lige har været til møde i Oslo med en del af dem, og til et andet møde i denne uge med resten af dem...
Og så kommer der endnu en ned, og den her krammer mig og siger tak for sidst... og der tabte jeg altså min MBA ven!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar