mandag den 7. juli 2008

Så kom den endelig

Der skal godtnok meget til at jeg løber hen til postkassen når jeg kommer hjem, men de sidste mange uger har simpelthen været tortur!
Jeg havde jo bestilt Amos Lee's nye CD, last days at the lodge, hvorefter onde onde amazon skrev til mig for at fortælle at man i Europa havde rykket udgivelsen i 14 dage!
14 dage... når jeg nu har ventet i næsten 2 år på den cd!
Men så idag... fik revet pappet af (kan ihvertfald ikke bruges som retur emballage... som om jeg ville returnere den?).
Ooooog det er lige så godt som jeg havde drømt om. Det er sjældent jeg kan svømme helt hen i en sanger, men iiih altså Amos' stemme er helt fantastisk, og sangene er bare fede. Så det er så hvad jeg kommer til at bruge de næste mange uger på at høre... igen og igen og igen!
Især numre som "Listen", "Truth" og "Street Corner Preacher", men så alligevel ikke for den holder bare maks!
Så nu mangler jeg bare at han kommer til DK, eller Frankrig eller Texas så det passer med mine ferie planer!
Nå må hellere få skrevet den marketings opgave færdig. Alt går som en leg når Amos er i ørene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar