torsdag den 12. juli 2012

Så har i mig tilbaaaage



sang Kurt Thorsen for et par år siden, da han slap ud af spjældet. Og det samme synger jeg - har dog ikke været inde og bure den, har bare været en smule overvældet af livet! Men nu lysner det, og lysten til at skrive er kommet igen, så nu vil jeg bestræbe mig på at være mere flittig. Der er sket meget i mit liv de sidste par år, er blevet færdig med min MBA, har haft et job som EA for en europæisk marketing VP, har haft et job som ansvarlig for software forretningens marketing planer og budgetter i Danmark, og sidst men ikke mindst er jeg blevet mor for 3 måneder siden, til en lille dreng, der kom totalt bag på os.

Jeg har siddet og læst en del af mine gamle indlæg, og det bliver spændende at se hvor meget jeg må trække i land, for der er ingen tvivl om at man aldrig er en bedre forældre end inden man får børn...  nå men på med skrive vanten igen og så er det ud over stepperne :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar