tirsdag den 25. november 2008

Så er det første år (i teorien) gået


25. nov 2008 08:41, Bisous

Jeg afleverede Operations Management opgave i søndags, og International Business opgave forrige weekend - og det betyder at mit første år på MBA'en er ovre! Eller ihvertfald i teorien - for nu skal jeg jo lige bestå de to opgaver! Så nu må jeg bare vente og vente og vente indtil den 15/12 og den 22/12 (fed julegave) på karakter.
Jeg var lige inde og genlæse min blog fra den dag hvor jeg fik godkendt MBA'en, og jeg kan godt huske den tvivl jeg fik plantet i mig selv: kan jeg klare det her? Memo til mig selv: gu kan jeg det!
Alle fortalte mig hvor hårdt det ville blive, og ja gu er det hårdt, men jeg får så  meget igen, og det er bare så dejligt at lære noget igen... kan helt klart anbefales.
Ud over det faglige så har jeg jo vundet en masse nye venner, og vi skal nu til bryllup i Glasgow til april hos Paul fra min MBA gruppe :0)
Mine venner har udvist stor forståelse for de kraftigt reducerede sociale arrangementer, så tak for det!
Min mand har været helt fantastisk, og er super sød til at overtage madlavning etc. når hele verden vælter ned over mig, tak for det min skat!
Så one year down, 2 to go... må tiden flyve afsted lige så hurtigt som det første år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar