onsdag den 19. november 2008

Mærkelig køkultur


19. nov 2008 16:46, Bisous

Folk er nu underlige i det her land. Var i Netto idag og der var kun en kasse åben. Jeg lod et ældre ægtepar (der stod lige bag mig) komme foran da de havde 3 ting i deres kurv, og jeg havde købt ind til hele ugen. Det ville sige at jeg var den næste i køen.
Der kom en Netto-fyr løbende og hoppede ind ved kassen ved siden af der hvor jeg stod i kø, så jeg stillede mig over til ham. Damen bag ved mig vendte sig mod sin veninde og fnyste: nå der blev jeg snydt, jeg troede lige jeg kunne smutte ind i den anden kø.... mens hun stirrede olmt på mig.
Jeg forstår ikke folk i det her land! I USA når de åbner en kasse til, så beder de den næste i køen træde frem... der er aldrig en kamp om at få snydt sig foran på bekostning af andre. Er det ikke meget naturligt at den der står forrest er den der først får glæde af en ny kasse bliver åbnet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar