onsdag den 23. april 2008

Gadget girl...

Jeg elsker elektroniske dimser. Jeg elsker små smarte ting i et lækkert design, men jeg prøver virkeligt at begrænse mig, da vi både skal 3 uger til Sydfrankrig til sommer og 3 uger til USA til vinter.
Men jeg er forelsket!
Kom til at lege med min storebrors iTouch (han er mere gadget skør end jeg er) og nu har jeg en lille stemme der fortæller mig jeg ikke kan leve uden...
På plus siden:
Den er smuk.
Den er smart.
Den kan en hel masse.
Den er smuk (ja den er faktisk så smuk at det skal nævnes 2 gange)
Minus:
Min iPod Nano er også smuk, og den har jeg et Louis Vuitton skin til.
Jeg kommer aldrig til at bruge kalender funktionen da jeg lever i min manuelle LV kalender.
Jeg kommer heller aldrig til at bruge e-mail funktionen da det ikke kan linkes op til min kontor mail.
Så det der er tilbage er en sexet musik og film dims... jeg har allerede en sexet musik dims...
Men den er så smuk... aaaaargh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar