torsdag den 24. april 2008

5 år og stadig meget forelsket

Det skete i de dage for 5 år siden at....
Jeg blev voldsomt forelsket 2 gange.
Føste gang var da jeg var i Sydfrankrig for første gang i mit liv, og fuldstændigt mistede mit hjerte til naturen, duften, havet, maden og historien. Jeg ved det er min sjæls hjemsted, og jeg kommer til at bo der. Anden gang var da jeg kom hjem fra den første rejse og mødtes med min chat ven for første gang.. And the rest is history!
Da jeg mødte ham første gang og så ind i hans øjne vidste jeg at det er ham jeg skal have børn med (og sådan nogen ville jeg ellers ikke have.)
Da han kyssede mig første gang føltes det som at komme hjem.
Jeg får stadig sommerfugle i maven når vi skal ses, jeg får stadigt ondt i maven når jeg skal rejse væk fra ham.
Han er mit livs kærlighed, og desværre piger, jeg har fundet verdens bedste mand... i andre må nøjes med resten :0)
I aften er jeg blevet på inviteret på date, for at fejre de første 5 år, og jeg ved ikke hvad vi skal, men jeg glæder mig. Glæder mig til at holde ham i hånden, få et kys, se ind i hans smukke smukke øjne.
Jeg elsker dig min skat, og nu står det nedfældet for hele verden at se: du er mit livs lys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar