mandag den 15. december 2008

3½ arbejdsdage.. og så er der juleferie


15. dec 2008 13:21, Bisous

Nu er det sådan at mine kollegaer er fuldstændigt trætte af at høre på mig gå småsyngende og tælle  ned til på fredag... så nu må jeg sprudle lidt herinde istedet...
Mangler bare lige resten af mandag, tirsdag, onsdag og torsdag - og så har jeg ferie. Vi flyver fredag morgen, til Dallas--- jubiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Vejrudsigten siger 21 grader og solskin på fredag... kan i huske solskin? det er det der varme lys der kommer fra himlen?
Og vi skal ud og spille golf... gå med hunden... i biffen... shoppe (det er faktisk min skyld det står så skidt til med den amerikanske økonomi, plejede jo at shoppe igennem minimum 4 gange om året - og det er det bare ikke blevet til siden jeg blev gift - og vi fik hus). Vi skal på vores sushi restaurant, hvor de godtnok har sat prisen lidt op, så det nu koster $14 for en "spis alt det sushi du kan stoppe i ansigtet buffet". Vi skal holde i hånden og være ulideligt kæresteagtige - vi skal fejre min fødselsdag og bare hygge os.
Kan slet ikke vente... 3½ dage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar