tirsdag den 28. oktober 2008

Suk


28. okt 2008 08:38, Bisous

det er efterår, og selvom solen skinner idag så er der koldt. Vandkoldt. Alt er fugtigt og folk er begyndt at blive grå... Danmark egner sig bare ikke til helårsbeboelse! Og bizart nok er det så altid i Oktober at mine forældre vælger at vende snuden mod Danmark... Hvis jeg skulle vælge mellem Texas, Sydfrankrig og Danmark i Oktober så vær sikker på at DK ville komme ind på en flot 3. plads! Derimod ville DK få en flot første plads i August/ September hvor der alligevel er aaaaaalt for varmt i Texas, og alt for mange hollændere i Sydfrankrig.
Så nu er min mor forkølet... og min far går og snøfter. Min mand er lige kommet over det og jeg er selv begyndt... Flot! Heldigvis skal vi snart til Texas. Og spille golf i December. Gå uden jakker i December. Få sol på næsen i December. Godt der er noget at se frem til, ellers var jeg gået fuldstændigt i hi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar