torsdag den 9. oktober 2008

4-års bryllupsdag


9. okt 2008 08:40, Bisous

Tillykke til os!
Det er idag 4 år siden at jeg blev gift med verdens bedste mand (bare ærgeligt piger, men han er taget! I må nøjes med de næstbedste :0) ).
4 år siden at jeg sad hos frisøren med rystende hænder mens hun dullede mig (og hældte gajol-shots i mig).
4 år siden jeg blev hældt i en 12 kg tung ufattelig smuk kjole og blev presset ind i en veteran Rolls. 4 år siden at min far fulgte mig op ad kirkegulvet med fugtige øjne.
4 år siden at jeg fangede min kommende mands øjne deroppe ved alteret og så et lys af kærlighed, stolthed og bevægelse i hans øjne.
4 år siden jeg var ved at vælte da mine høje hæle sank ned i græsplænen ved Hørsholm kirke da min mand og fotografen stormede afsted.
4 år siden vores fantastiske reception, og efterfølgende vores fantastiske fest.
4 år siden jeg blev overvældet af mine veninders stærke venskab, min fars smukke tale og så selvfølgelig gommens tale til bruden.
4 år... og det føles som igår! Jeg elsker dig min skat (og ville med glæde gentage succeen med dig)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar