torsdag den 16. oktober 2008

Av


16. okt 2008 11:57, Bisous

Var i fitness igår, og ville lige give mine arme en ordentlig tur... av! Alt gør ondt idag, det er frygteligt ynkeligt! Og tanken om at jeg har min første Pilates time i eftermiddag hjælper ikke. Jeg er ved at få psykosomatiske smerter i mave, balder og lår bare ved tanken.

Der kom en dame ind i centeret i går, og hun tullede lidt formålsløst rundt. Hun var meget velholdt, og meget slank, men havde det der lidt ensomme blik, som om at manden ikke helt giver hende opmærksomhed nok - han kommenterer sikkert hende den 20-årige på kontoret, men er ikke så flink til at komplimentere hans velholdte Rungstedfrue.


Skrankepigen fangede hende og spurgte om der var noget hun kunne hjælpe med, og damen ville vide om der var en maskine der kunne stramme lårene op. Hun blev vist hen til hvor jeg sag og trænede "ridebuksen" hun kiggede lidt, og så kom kongespørgsmålet: "gør det ikke ondt?"
Jeg kiggede lidt uforstående på hende og sagde: "nej egenligt ikke, først i morgen". Hun vendte sig resolut mod skrankepigen: "jeg gider altså ikke noget hvor jeg får ondt i musklerne bagefter!"
Øh godt så. Det er nok bedre for hende at gå forbi plastickirugen istedet... det gør selvfølgelig ondt et par dage efter, men man sveder ikke!
Åh suk jeg har brug for en kop kaffe.. men jeg er ikke sikker på jeg kan løfte koppen (jeg sagde jo det er ynkeligt!)
Av av av


Ingen kommentarer:

Send en kommentar