mandag den 18. februar 2013

Natten til søndag blev jeg mor

Hov,stop! vil de fleste sige, det er da 10 måneder siden? men nej for 10 måneder siden fik jeg barn, men natten til søndag, da jeg sad oppe hele natten med et skrigende barn, forstod jeg pludseligt hvad det vil sige at være mor.
Jeg havde på intet tidspunkt lyst til at smide ham i småt brandbart. Det gjorde ikke noget at jeg ikke fik noget søvn før søndag kl 14. Det eneste der betød noget var at han ind imellem sine skrigeture puttede sig ind til mig... fandt trøst hos mig. .. ikke på grund noget jeg gjorde, men bare fordi jeg er hans mor. Det bebrejdende blik han sendte mig når mavekramperne fik ham til at falde sammen  - så få det da til at gå væk mor!
Men bedst af alt da han vågnede oven på mig kl. 16 og sendte mig verdens største smil og bare var i hopla resten af dagen. Det var bare den bedste og varmeste følelse inden i. Så nu er jeg mor og i kan bare komme an... der er intet i verden jeg ikke kan klare, for jeg kan trøste min lille skat når han har rigtigt rigtigt ondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar